Dziś przyszła pora na AMERYKĘ -
Północną i Południową.
O tym, dlaczego nazywa się kontynentem wielu kultur oraz kto nadał jej taką nazwę dowiecie się z dzisiejszej lekcji.
ZANIM ZACZNIEMY LEKCJE, ZAPRASZAM CIĘ DO OBEJRZENIA FILMU ANIMOWANEGO
"BYŁY SOBIE AMERYKI"
(pierwsi Amerykanie)
Północną i Południową.
O tym, dlaczego nazywa się kontynentem wielu kultur oraz kto nadał jej taką nazwę dowiecie się z dzisiejszej lekcji.
ZANIM ZACZNIEMY LEKCJE, ZAPRASZAM CIĘ DO OBEJRZENIA FILMU ANIMOWANEGO
"BYŁY SOBIE AMERYKI"
(pierwsi Amerykanie)
Tekst na stronach 36-37 w podręczniku i film, który przegrałam z multibooka, wprowadzi Cię w ten wyjątkowy zakątek, byś mógł zobaczyć piękne krajobrazy i posłuchać ciekawostek o tej części świata.
FILMOWA WERSJA LEKCJI: AMERYKI
Najważniejsze będzie dla nas wykonanie zadań utrwalających temat związany z Ameryką
(obejrzyjcie filmik do piątej minuty - metodę projektu, omijamy:))
Ćwiczenia ze strony 32 są nieobowiązkowe.
Po wykonaniu ćwiczeń zajmiemy się opisem dobrze nam znanego, egzotycznego owocu, który uprawiany jest w Afryce, Ameryce Południowej i Północnej oraz w Azji.
Przygotujcie zeszyty do polskiego. Przed Wami plansza z obrazkiem i rozsypanką zdaniową. Z rozsypanki należy ułożyć poprawny, zgodny z poznanym schematem opis owocu, znajdującego się na ilustracji. Opis należy przepisać do zeszytu - starannie i bezbłędnie. Należy również wykonać rysunek. Można sobie pomóc, drukując planszę, wycinając zdania i układając je. Pamiętajcie o sprawdzeniu poprawności wykonanego zadania!

CZAS NA PRZERWĘ
Kochani, czy macie możliwość budowania z klocków?
Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze dzieła!
To właśnie dziś proponuję, jako przerwę podczas domowej nauki.
Ci co byli na spotkaniu, widzieli czołg Olka, był naprawdę piękny.
Zróbcie zdjęcia Waszych dzieł i wyślijcie je do mnie, a ja postaram się stworzyć na blogu, klasową wystawę.
(Poproście rodziców o pomoc w wysyłaniu zdjęć)
Na każdego z Was czeka niespodzianka.😊
Zadanie 5 jest bardzo proste. Zerknij na zadanie wyżej, a bez problemu uzupełnisz oś liczbową.

Przygotujcie zeszyty do polskiego. Przed Wami plansza z obrazkiem i rozsypanką zdaniową. Z rozsypanki należy ułożyć poprawny, zgodny z poznanym schematem opis owocu, znajdującego się na ilustracji. Opis należy przepisać do zeszytu - starannie i bezbłędnie. Należy również wykonać rysunek. Można sobie pomóc, drukując planszę, wycinając zdania i układając je. Pamiętajcie o sprawdzeniu poprawności wykonanego zadania!

CZAS NA PRZERWĘ
Kochani, czy macie możliwość budowania z klocków?
Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze dzieła!
To właśnie dziś proponuję, jako przerwę podczas domowej nauki.
Ci co byli na spotkaniu, widzieli czołg Olka, był naprawdę piękny.
Zróbcie zdjęcia Waszych dzieł i wyślijcie je do mnie, a ja postaram się stworzyć na blogu, klasową wystawę.
(Poproście rodziców o pomoc w wysyłaniu zdjęć)
Na każdego z Was czeka niespodzianka.😊
Przed Wami bardzo ważny temat.
Poznacie dziś liczby trzycyfrowe, ale na razie tylko ich pełne setki.
Przyjrzyjcie się dokładnie.
10*10=100
Zadanie 4 przeczytaj uważnie. Zwróć uwagę na pisownię.
Pisząc czy wymawiając, dziel liczbę na dwie części, wtedy będzie Ci łatwiej.
Zadanie 5 wykonaj w zeszycie. Przerysuj oś liczbą i zaznacz na niej liczby.
Ale wcześniej zapisz:
CEL LEKCJI:POZNAJĘ LICZBY TRZYCYFROWE-ICH PEŁNE SETKI.
Odp:200;300;500;700;800;900
Zajrzyjcie do swoich ćwiczeń na stronę 62.
Ćwiczenie 1 to prościzna.😊👍
W ćwiczeniu 3 przypominamy sobie znaki:

POMOCNA DŁOŃ:
JEŻELI MNOŻYMY LICZBY I JEDNA Z NICH MA ZERA, TO MNOŻYMY LICZBY BEZ ZER, NASTĘPNIE WPISUJEMY WYNIK I DO NIEGO DOPISUJEMY "ZAPOMNIANE" ZERA.
(W KLASIE ZASŁANIALIŚMY JE SOBIE RĘKĄ)
3*200=600
3*2 00=6 00
Czas na proste zadanie z treścią.
Matematyka już za nami, prosty ten nowy temat , prawda?
Odpocznijcie chwilę i kiedy wróci chęć do pracy, zajrzyjcie tu jeszcze na 15 minut.
Ta lekcja to sama przyjemność. Przekonajcie się sami.
Chciałam Wam dziś zaproponować powrót do typowej lekcji muzyki i przypomnieć podstawy, jakie już poznaliście w klasie 2.
Kliknij w link
↓
Do zobaczenia dzielne zuchy.
Do jutra!
Pani Agnieszka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz