poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Stopka Królowej Jadwigi

WITAJCIE KOCHANI !Podziękowania dla nauczyciela - życzenia dla nauczyciela na koniec ...

Mam nadzieję, że jesteście wyspani, najedzeni, przygotowani do zajęć i w dobrych humorach.
Przed Wami kolejna porcja historycznych opowieści, jednak to za chwilkę.

Teraz chciałabym każdemu z Was  wręczyć takie o to  SERCE. Nie mogę osobiście, więc czynię to tutaj.
Pan od muzyki_v5_3_calosc OK.indd
Chciałam Wam w taki sposób serdecznie podziękować za ogrom pracy jaki wkładacie każdego dnia w odrabianie "domowych lekcji". WSZYSTKIE słowa z tego obrazka kieruję do WAS. 

PAMIĘTAJCIE,
 JESTEM Z WAS BARDZO DUMNA!!!

Przypominacie sobie naszą klasową zabawę w "AGENTA"?  Ja dziś się w niego wcieliłam i wręczam wszystkim, którzy dzielnie ze mną pracują,
 po 2 takie naklejki !!! 
(rozdam, jak się zobaczymy)

WIEM, ŻE RAZEM DAMY RADĘ!!!

Mam dla Was jeszcze jedną propozycję.
Chciałabym, aby każdy z Was założył w domu... 

 SŁOIK SUKCESÓW





Słoik sukcesów to proste narzędzie, dzięki któremu w jednym miejscu zgromadzisz wszystkie swoje osiągnięcia, spełnione marzenia, zrealizowane plany i chwile radości. To może być coś, na co ciężko zapracowałaś albo co przydarzyło Ci się przypadkiem. Coś, z czego jesteś dumna/-y albo co po prostu dało Ci radość.
Każdego dnia wieczorem, zapisuj na małej karteczce 1 takie osiągnięcie. Nie musisz się bać sztywnych reguł i zastanawiać, czy to, co zrobiłaś/-eś, w oczach innych byłoby uznane za sukces. Najważniejsze jest to, CO CZUJESZ TY. A skoro dzisiejsze wstanie przed szóstą jest Twoim sukcesem, to zapisz to na kartce i wrzuć do słoika. Kiedy najdzie Cię na to ochota, przejrzysz umieszczone w nim notatki i uświadomisz sobie, że naprawdę dajesz radę, nawet jeśli w gorszych chwilach nie możesz pozbyć się z głowy myśli, że nic Ci nie wychodzi, albo, że nic Ci się nie che.

POWODZENIA! 
JA WIEM, ŻE TY DASZ RADĘ!



Czas na dzisiejsze zmagania, trochę w innej formie jak zazwyczaj.

JĘZYK POLSKI

Dziś zapraszam Was na wirtualną lekcję o Królowej Jadwidze.
Mam nadziej, że bez większych przeszkód poradzicie sobie ze wszystkimi zadaniami. 

Przygotujcie podręcznik, ćwiczenia do j. polskiego i oczywiście piórnik. 

ZACZYNAMY !


STOPKA KRÓLOWEJ JADWIGI.




Przyszła kolej na 


MATEMATYKĘ

Tarcze ćwiczeń M3 - mnożenie i dzielenie w zakresie 50

Postanowiłam, że dziś i z matematyki będzie troszkę inna lekcja. Powtórzymy i utrwalimy dzielenie. Wiem, że mnożenie nie sprawia Wam tak dużo problemów, jak dzielenie, dlatego zabierzemy się za nie raz jeszcze.

Zapraszam serdecznie.

DZIELENIE



Może masz ochotę poukładać jeszcze puzzle związane z tematyką naszych ostatnich zajęć?

 PUZZLE

    Ciekawa i wciągająca zabawa :)




LEKCJA WF-U


Jest wtorek, więc w naszym cotygodniowym planie lekcji zajęcia z wychowania fizycznego.
Dziś mam dla Was propozycję nauki tańca.
Będzie to CHA-CHA ( czytaj: cza-cza)
młody kubański, latynoamerykański taniec towarzyski. 


Wyniki wyszukiwania


Fragment z odpowiedzią z internetu

TANIEC JEST DOBRY NA WSZYSTKO!!!


Jeżeli tylko masz ochotę wysłać mi filmik ze swoimi osiągnięciami, bardzo proszę.
 Czekam z niecierpliwością!

To wszystko na dziś. Zapraszam Cię na jutro.


Do zobaczenia 
Pani Agnieszka





1 komentarz:

  1. Witam wszystkich!! Widziałam całą prezętację wszystkich klas.
    Bardzo dobry pomysł żeby zobaczyć nas razem!!!
    Pozdrawiam Karinka))

    OdpowiedzUsuń

Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 r

Ostatni dzień roku szkolnego 2019/2020. Witajcie Kochani!! Bardzo dziękuję Wam za pracę w tym wyjątkowym roku szkolnym. Udo...